donderdag 5 februari 2015

De (eerste?) opfrisbeurtblogpost van 2015!

Zodra de zon buiten weer begint te schijnen, krijg ik altijd last van schoonmaakaanvallen. Het huis is al flink aan de beurt geweest, zelfs de zolder is deels meegepakt, en nu vond ik dat het ook weer eens tijd werd voor een opfrisbeurt op mijn blog.
En zoals je ziet: het nieuwe jasje is gevonden!
Ik weet nog niet 100% of ik nu echt geheel zeker ben van de gehele lay-out, maar daar ga ik nog lekker mee aan de slag. Er zal in ieder geval nog een nieuwe header komen en over de achtergond zit ik nog licht te twijfelen. Maar verder ben ik op het moment zeer tevreden!

De oplettende lezer zal het misschien al gezien hebben, maar er is een nieuwe pagina bij gekomen: Reviews. Vanaf nu kun je, behalve gewoon lekker scrollen door mijn blog en de reviews op eigen kracht vinden, ook op deze specifieke pagina alle reviews terugvinden die ik heb geschreven. De reviews die er nog aan zitten te komen, staan er ook tussen en zullen bijgewerkt worden zodra ze geschreven zijn en online zijn verschenen. En dat allemaal op alfabetische volgorde, zodat de reviews makkelijker te vinden zijn.

Mochten er dingen niet goed werken of niet goed staan, laat het vooral weten, dan kijk ik er nog een keertje naar. Ik heb net met enkele gadgets zitten spelen en op den duur zie ik het allemaal niet meer zo goed, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten