vrijdag 12 december 2014

Een nieuwe rubriek op de vrijdag: Mijn week in beeld! #1

Ik zit al een tijdje met de gedachte te spelen om wat meer te doen met de dingen die mij bezighouden. Foto's maken vind ik sowieso leuk. Niet dat ik professioneel bezig ben, ik vind het gewoon leuk om bepaalde dingen in beeld te brengen op een manier dat ik er blij van word, of de foto's nu bewerkt zijn of niet. Ik word er gewoon vrolijk van om leuke dingen op de foto te zetten! Dat bracht mij op het volgende idee:

Vanaf vandaag zal ik elke vrijdag een korte beeld-update geven. In een foto-overzicht kan ik laten zien waarmee ik mij de afgelopen week heb beziggehouden, bijvoorbeeld welk(e) boek(en) ik gelezen heb of zal gaan lezen, welke film ik heb gezien, maar ook welke platen ik heb gekleurd of wat ik verder nog heb beleefd en op de gevoelige plaat heb vastgelegd. Op deze manier krijgen jullie misschien een ander kijkje in mijn leven naast mijn blogposts, ik wilde gewoon iets extra's laten zien!

Veel lees- en kijkplezier tijdens de eerste vrijdag-blogpost: Mijn week in beeld!

*****

Kleuren voor volwassenen - de eerste twee platen
Zoals al te lezen was in "De I van... Inkleuren" heb ik een kleurboek voor volwassenen gekregen van mijn (stief)broertje. Er staan ontzettend veel leuke platen in, en ik ben op het moment aan de tweede kleurplaat bezig. Links is de eerste kleurplaat die ik heb afgemaakt en die ikzelf heel goed gelukt vind, zeker qua kleurgebruik. Rechts laat degene zien waar ik nu mee bezig ben; deze duurt iets langer omdat ik nogal kieskeurig kan zijn wat betreft het uitkiezen van de kleuren die ik wil gebruiken. Het is een pagina, gevuld met ieniemienie-plaatjes die ik stuk voor stuk grondig bekijk, voor ik ermee aan de slag ga. Tot nu toe vind ik het resultaat wel heel leuk worden!

Lachen naar het vogeltje!
Van alles wat :)




















Ik haal heel veel rust en plezier uit het kleuren. Ik ben nu dan ook al stiekem nieuwsgierig hoe de rechter-kleurplaat eruit zal zien wanneer ik het helemaal af heb. Zo zie je maar: zelfs met kleuren kan een mens zichzelf blijven verrassen!

Wat heb ik gelezen en wat ga ik lezen de komende dagen?
Vandaag las ik een geweldige verhalenbundel uit. Ik won het enkele weken terug via de Facebook-pagina van uitgeverij Storm Publishers en ik heb er echt van genoten. Binnenkort kunnen jullie de recensie uiteraard op mijn blog verwachten, evenals die van een ander boek dat ik eerder uitlas: The One, van Kiera Cass. Op het moment ben ik (nog steeds) bezig in The Retribution of Mara Dyer, het slotdeel in de Mara Dyer-trilogie, geschreven door Michelle Hodkin. Ik heb/had er iets moeite mee om er in te komen, of het nu komt omdat ik alweer een tijdje terug deel twee las, of dat ik er gewoon tegenaan zit te hikken omdat het verhaal hierna helemaal over en uit is, weet ik nog niet precies. Ik heb het boek even naast mij neergelegd en ben er klaar voor om het met opgefriste energie weer op te pakken.
Of ik dit boek uit weet te lezen de komende dagen, dat lezen jullie volgende week!
Net als hoe mijn bevindingen zijn van Schrijven, Kreng! van Lisette Jonkman, waar ik ook nog in wil beginnen dit weekend.

Ja, inderdaad; Schrijven, Kreng!
Dark Romance - Onthulde Geheimen

Ik weet dus in ieder geval wel hoe ik de komende dagen ga opvullen! Blogposts voorbereiden, lezen, schrijven, nog meer lezen en nog meer schrijven. Zolang het herfstachtige weer zich op deze manier voortzet, weet ik mij wel te vermaken!


Hoe was jullie week?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, klinkt goed! Die kleurplaten zijn echt super leuk en ik denk dat ik - oeps! - die I van Inkleuren heb gemist. xD Dus die ga ik zo eens even bekijken. De 2 kleurplaten in deze post zijn in elk geval erg tof! Ik ben benieuwd naar de recensie van de derde Dark Romancebundel, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Ilse Haha, ik streef ernaar de recensie zo snel mogelijk op de blog te krijgen :) hooguit volgende week, schat ik zo :D en dank je wel!

      Verwijderen