vrijdag 13 februari 2015

Mijn week in beeld! #10

Soms heb je van die periodes dat je van alles wilt doen, maar dat er van alles tussenkomt dat je belangrijker vindt en waardoor je voor je gevoel niet aan andere dingen toekomt. Ik heb de tijdens de eerste dagen van deze afgelopen week bijvoorbeeld niet zoveel gelezen... Sorry, boeken, het (sociale) leven gaat nu eenmaal voor! Nu het weekend voor de deur staat, ben ik naast mijn normale "to-do-lijstjes" toch aan het proberen om ook wat tijd voor mezelf te bewaren, want ik wil schrijven, lezen, schrijven, muziek luisteren, nog meer schrijven en lezen ;) Druk, druk, druk dus.
En dan nu... mijn kostbare me-time-momentjes van deze week! Want het is mij uiteindelijk toch weer gelukt ze in te plannen.

*****

"De Bloem" en mijn huidige kleurproject!
Ik maakte "De Bloem" af! Het was best een werk, ik wil altijd zoveel mogelijk proberen om dezelfde kleur niet in zichzelf te laten overlappen in een kleurplaat, in het streepjes-werk bijvoorbeeld. Het was soms echt even speuren en uitvogelen hoe ik een bepaald patroon in wilde vullen, maar het is gelukt. En het resultaat mag er zijn! Ik kreeg al te horen dat ik het "in moest lijsten", haha, zo'n leuk compliment :D Tja, ik zou wel willen, maar dan kan ik mijn agenda niet meer normaal gebruiken... Beetje jammer. Nadat ik "De Bloem" geheel had ingekleurd, begon ik driftig te bladeren, op zoek naar nog zo'n leuke bezigheidskleurplaat in mijn agenda. Deze heb ik gevonden in "De Collage", een kleurplaat verdeeld over twee pagina's, waar ik tot nu toe veel plezier uit haal. Alleen al het uitzoeken van vrolijke kleurtjes - ik vond tijdens het opruimen een verstopte doos met nóg meer kleurpotloden, jeej! -, vind ik al fijn.

De Bloem - het eindresultaat!

Het begin van De Collage is gezet!

Wat heb ik gelezen en wat lees ik nu?
Hier zit niet zoveel verandering in als vorige week. Oh, toch wel! Oplettende lezers hebben het al voorbij zien komen, maar: ik kon dus niet kiezen. Afgelopen maandag heb ik hier verteld dat ik in nóg een boek begonnen ben, naast Als Ik Blijf. Dit is puur om af te wisselen, ik heb het op het moment zo druk (op een goede manier) dat ik soms liever in een geheel fictieve wereld wegduik dan in een realistisch-voelend verhaal. Sorry, not sorry. Tot nu toe bevalt het mij heel best. Angelfall is tot nu toe zeer vermakelijk, en ik ben ook zeer benieuwd hoe het verder gaat. Maar dat gevoel heb ik ook bij Als Ik Blijf, wat mij net zo hard bezighoudt. We zullen zien welk boek ik als eerste uit heb... ;)

En verder...
Verder... eigenlijk helemaal niets! Ik had graag foto's willen maken van het mooie zonnetje buiten vandaag, maar ik had mijn handen vol aan een hond aan de lijn die overal lekkere dingen rook ;) hahaha! Maar dat is niet erg, genoten heb ik toch wel. En genieten doe ik nog steeds, ook zonder foto's van de zonnige lucht van vandaag. Wel heb ik hier nog een plaatje voor jullie dat ik eerder deze week schoot, tijdens een moment van redelijk wat mist. Het is een spooky tafereel, zo met die schaduwen in de verte... *ik zie ze tenminste wel, geen idee of jullie ze ook zien ;)*

Mistig hoor...

Voor volgende week heb ik weer genoeg plannen staan, maar dan wil ik ook zeker weer gaan wandelen en nog meer mooie plaatjes maken. En natuurlijk tijd vrij maken om te kleuren en lezen, maar op het moment trekken de personages van mijn verhalen óók aan mijn vingers. En mijn blog-ideeënschriftje heeft weer enkele nieuwe punten waarmee ik aan de slag wil gaan wanneer ik daar de tijd voor kan vinden. Genoeg te beleven dus weer, komende week!


Wat lezen jullie dit weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten