vrijdag 20 juli 2018

Cover Reveal - Cirkel van Oneindigheid, door Jennifer Murgia

Toen ik afgelopen jaar Ster van Acht mocht lezen en recenseren voor uitgeverij Dutch Venture Publishing, wist ik het na het omslaan van de laatste pagina gelijk: ik wil meer! De wereld die auteur Jennifer Murgia geschapen had, het bestaan van beschermengelen en de nodige duisternis die steeds op de loer lag, had mij volledig opgeslokt. Meerdere theorieën over hoe het verhaal verder zou gaan maalden maar door mijn hoofd, en nog steeds moet ik geregeld terugdenken aan Teagan en haar beschermengel Garreth. Ik duimde heel hard dat het eerste deel een succes zou worden in ons eigen landje, en anders zou ik overgaan op de Engelse variant. Toch bleef ik hopen op een Nederlandse versie van het vervolg, niet in eerste instantie omdat ik zelf het liefst zo'n lezer ben die een serie het liefst in één taal leest als ik er eenmaal in begonnen ben, maar ook omdat ik het DVP zo gun, en auteur Jennifer Murgia natuurlijk ook. Zij hebben er hard voor gewerkt om dit boek bij ons aan te kondigen en ons kennis te laten maken met dit buitenlandse succes.

En nu kreeg ik deze week een berichtje van Jennifer Murgia zelf met een vraag: of ik een cover reveal wilde plaatsen op mijn blog, omdat het vervolg van Ster van Acht er daadwerkelijk komt bij Dutch Venture Publishing. Dit jaar nog! :D
Natuurlijk wilde ik dit doen, haha! Ik ben nog steeds razend enthousiast over het eerste deel, en nu ik de cover heb gezien van het vervolg begint het nog meer te kriebelen...

Het begon dus allemaal met dit pareltje:

De foto heb ik mogen ontvangen van auteur Jennifer Murgia

De zeventienjarige Teagan heeft al sinds haar kindertijd beangstigende dromen. Schaduwen slaan haar elke nacht gade vanuit de hoek van haar slaapkamer. Als ze op school nieuwkomer Garreth rond moet leiden, valt ze – net als alle andere meiden in haar klas – als een blok voor hem. Ze kan haar geluk niet op als Garreth alleen oog voor haar lijkt te hebben, maar waarom heeft ze tegelijkertijd het gevoel dat de schaduw die haar bedreigt steeds dichterbij komt? En wat heeft de achtpuntige ster die Garreth in de huid van zijn handpalm heeft staan met haar eigen lotsbestemming te maken..?

Een heerlijk romantisch YA paranormalverhaal voor fans van Twilight en Fallen.

*****

De cover van Ster van Acht is licht, en past in mijn ogen precies bij het verhaal wat er verteld wordt. Toen ik de cover van het vervolg zag, begon één van mijn theorieën zich naar voren te dringen in mijn hoofd: wat als het uit zou komen... :O Hahaha, tja, ik ga die theorie hier dus niet verklappen, in verband met spoilers en dat soort dingen, maar stiekem, heel stiekem blijf ik toch hopen dat het uit gaat komen - wat ik overigens ook geen probleem zou vinden hoor, integendeel, hahaha! Of heeft Jennifer Murgia er een heel andere twist aan gegeven en word ik alsnog ontzettend verrast? We zullen het zien!

Maar nu is het moment daar, sommigen van jullie hebben het misschien al gezien, anderen nog niet, maar hier is dus de cover én achterflap van het langverwachte vervolg:

De foto heb ik mogen ontvangen van auteur Jennifer Murgia

De zeventienjarige Teagan heeft het geluk dat haar beschermengel nu ook haar vriendje is. Teagans leven zou de hemel op aarde moeten zijn nu haar beschermengel Garreth in haar leven is en aan haar zijde leeft als mens. Maar als Garreth door zijn aardse bestaan iets té menselijk wordt, gebeuren er onverwachte dingen. Teagan beseft dat lang niet alles is wat het lijkt als oude vijanden plotseling toch meer met haar gemeen hebben dan ze had gedacht. In dit tweede en laatste deel van de serie komt Teagan erachter dat de engel die haar en de mensen van wie ze houdt kan redden misschien wel de engel is die ze altijd heeft gevreesd...

*****
Wauw! Ik vind hem dus echt heel mooi, de achterflap klinkt veelbelovend... en nu is het wachten en aftellen geblazen: Cirkel van Oneindigheid komt op 8 oktober 2018 uit!
Nog heel even... ;) maar de tijd vliegt sneller dan je denkt; met en zonder beschermengelenvleugels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten