vrijdag 15 april 2016

Groetjes van het eiland!

Beste lieve volgers,

Eindelijk weer eens een blogpost van mij! Het heeft even geduurd - om een lang verhaal kort te houden: het typt erg lastig met een toetsenbord dat niet werkt zoals het zou moeten... - maar ik ben er weer :) Mét werkend toetsenbord, hahaha! Dat schrijft een heel stuk makkelijker en sneller, kan ik jullie vertellen. Geen geklungel meer met de oude, vertrouwde 'copy-paste' functies, heerlijk!

In ieder geval zal ik er voor zorgen dat er weer leven in mijn blog geblazen wordt; er komen sowieso zeer snel enkele recensies online, zoals bijvoorbeeld die van het nieuwste boek van Jen Minkman: Het Boek van Voorheen en Zand Erover van Elsbeth Witt, want tja, het gaat over Vlieland natuurlijk en ik mis Fien nog steeds als ik in het dorp rondloop. Ook ben ik bezig om wat persoonlijk gerelateerde posts af te schrijven (waar ik mee ben begonnen op papier her en der, ja, je wordt wel creatief met het uitwerken van ideeën wanneer je geen toetsenbord hebt om ze mee uit te kunnen werken) dus voorlopig heb ik nog inspiratie genoeg!

Verder gaat alles meer dan prima hier, ik zit nog altijd op het eiland en geniet met volle teugen. Af en toe ga ik even een nachtje naar huis, maar ik vermaak mij hier - naast het werk natuurlijk waar ik het nog steeds ontzettend naar mijn zin heb -, meer dan best! Zeker met het prachtige weer van de afgelopen week; eindelijk heb ik - en vast velen met mij - weer in het zonnetje kunnen lezen. En op het strand, ook nog eens! Fijn hoor :D
Ik zal nog wel even moeten uitvogelen voor mezelf wat ik het meest prettig vind werken wat bloggen betreft (vaste dagen, geen vaste dagen, hoe vaak etc), maar dat komt wel goed.

Ik ben er weer klaar voor om te bloggen!
Hoe gaat het met jullie?

Tot spreeks, of misschien kan ik beter zeggen: tot blogs! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten