vrijdag 27 februari 2015

Mijn week in beeld! #12

Een week waarin ik ben begonnen met het maken van een groentetuintje (net zoals de rest van Nederland waarschijnlijk, haha!), opnieuw een tweede boek pakte naast het boek waar ik al in bezig was, en waarin ik zeker genoten heb van de stukjes "me-time" die ik voor mijzelf had ingepland. Benieuwd naar hoe mijn relax-momentjes eruit zagen? Kijk dan vlug verder!

*****

Kleurproject "De Collage"
Er komt steeds meer kleur terecht in mijn huidige kleurproject! Het relaxt zo ontzettend fijn: gewoon een berg kleurpotloden op tafel te leggen, mijn kleuragenda open te slaan, een fijn muziekje aan te zetten en gewoon aan niets anders te hoeven denken dan de kleuren die ik wil gebruiken in deze plaat. Tot nu toe nog steeds tevreden! :D

Kleurfestijn!

Wat heb ik gelezen en wat ben ik nu aan het lezen?
"Als Ik Blijf" ging uit! Een boek dat nog regelmatig even door mijn hoofd spookt, het heeft op zijn/haar eigen manier zeker indruk gemaakt. In Angelfall ben ik inmiddels de helft gepasseerd, en ik ben razend nieuwsgierig hoe het verhaal verder gaat.... Het is alleen een beetje een domper dat juist op dit moment mijn leeszin zoiets heeft van "Kun je de volgende keer niet eens iets anders lezen dan een dystopia-achtig verhaal?" Daardoor leest het helaas wat langzamer dan ik wil...
Omdat ik wel wil blijven lezen - want een dag zonder lezen, dat kan echt niet -, heb ik er toch weer een tweede boek bijgepakt. Een boek dat al door velen de hemel in is geprezen en waar ik tot nu toe zeker van geniet: Eleanor & Park! Ik hoop dat deze flow erin blijft zitten en dat ik niet teleurgesteld zal worden, hoe verder ik kom. Ik heb al enkele waarschuwingen gehad omtrent het einde, ik zal het zien! Uh, lezen.

Tot nu toe erg fijn!

En verder... 
Begon ik dus, zoals al gezegd, met het groentetuintje! Ik ben benieuwd hoe deze trend zich voort zal zetten, tot nu toe vind ik het wel leuk om er zo mee bezig te zijn! Tuinieren vind ik sowieso leuk om te doen in mijn vrije tijd (als het mooi weer is), en ben stiekem al aan het plannen of ik zo'n groentetuintje niet ergens kwijt kan in de achtertuin in de toekomst.
En er werden muffins gebakken! ;)

Het begin is er!

Chocolade-muffins!

Ik duik zo lekker met Angelfall op de bank, er komt toch niet veel op tv en een avondje lezen vind ik stiekem toch leuker dan in de rondte te zappen, op zoek naar iets leuks of weer te gaan ienemienemutten welke dvd het gaat worden. Met een boek vermaak ik mij ook uiterst prima. En ik hoop dat het weer van vandaag zich een beetje voort blijft zetten, het leek wel voorjaar! Kom maar op met die zon :D


Zijn jullie al bezig met een groentetuintje?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb deze week ook een potje klaargemaakt. Nu maar hopen dat hij goed zal kiemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik ben benieuwd hoe dat gaat, dat kiemen enzo. Lang geleden dat ik op deze manier plantjes heb geplant. We zullen het gaan zien!

      Verwijderen
  2. Ha, jij hebt dus ook zo'n groentepotje! Hier in huis zijn er ook al drie, maar ik zal niet degene zijn die het bijhoudt. Ik laat gewone planten al doodgaan, ghèhè.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zich is het niet zo heel moeilijk. Denk ik. *dan bedoel ik dus niet dat dood laten gaan natuurlijk, want daar weet jij blijkbaar alles van :P maar het planten/bijhouden zelf dus* Lang geleden dat ik op deze manier plantjes heb geplant en in de gaten zal houden. Het duurt volgens de kaartjes sowieso zo´n 10/15 dagen voor er überhaupt iets zal gaan kiemen ;) Blijft nog even spannend dus, haha!

      Verwijderen