vrijdag 20 februari 2015

Mijn week in beeld! #11

Het was een week waarin Valentijnsdag werd gevierd - in deze blogrubriek tel ik van zaterdag tot en met vrijdag, dus vorige week was ik net iets te vroeg ;) -, en zelfs ik werd niet overgeslagen, haha! Maar het was ook een week waarin ik "Ja" zei tegen een film waarvan ik altijd zei dat ik daar écht niet heen hoefde, want "ik heb de boeken geprobeerd maar ik vond de schrijfstijl maar niets". En toch ging ik heen, samen met mijn zusje, die heel graag wilde en dan het liefst ook nog in de middag. Bofte zij even dat ik nog een bioscoopbon had en toch niets te doen had ;) Maar eerlijk is eerlijk: de film viel mij best mee. Welke film het was? 50 Shades of Grey... Ja, ook ik kan er nu dus over meepraten ;)
Benieuwd naar wat ik nog meer heb gedaan?

*****

Kleurproject "De Collage"
Wat een geweldige kleurplaat is dit! Sommige patronen komen steeds weer terug, maar ik probeer alles een andere kleur te geven dan het vorige patroon. Zoals ik het nu zie wordt dit één groot gekleurd feestje op twee pagina's! Ik kleur vrolijk verder, en ben benieuwd of het volgende week af zal zijn of dat ik hier langer over doe.


Een stukje sfeer proeven

Wat heb ik gelezen en wat lees ik nu?
Ik las "Liefde en andere ongemakken" tussendoor, een nieuwe verhalenbundel in de Tinteling Romance-reeks. Vier heerlijke verhalen die ik in een mum van tijd uitlas en waar ik zeker van genoten heb! Zeker weer een aanrader.
Verder wordt het een beetje "saai" wat lezen betreft.. Ik ben nog steeds in dezelfde titels bezig als vorige week en de week ervoor. Maar... Als Ik Blijf gaat vanavond uit! Daarna zal ik mij opnieuw verliezen in Angelfall, die minstens net zo geweldig is tot nu toe als Als Ik Blijf, maar die laatste werd zo zielig dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen het niet zo snel mogelijk uit te lezen. Deze review zal hier dus ook snel te vinden zijn.

En verder... 
Vorige week zaterdag was het natuurlijk Valentijnsdag. Ik werd aangenaam verrast door een pakketje dat ik kreeg. Ik ben er nog steeds heel blij mee, dank je wel zussie!

Wat een leuk pakketje!

Ook bakte ik muffins, met stukjes chocolade:

Muffins in de maak ;)


En maakte ik nog een wandeling met de hond en zus, waarbij wij een zucht slaakten wegens dit mooie plaatje:

Wat een uitzicht!


Hoe was jullie week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten