zaterdag 10 januari 2015

Mijn week in beeld! #5

Het is weer tijd voor een nieuwe editie van "Mijn week in beeld!". Vandaag zal ik net als elke week enkele foto's plaatsen die ik heb gemaakt, maar ook wil ik een videoclip met jullie delen. Het is van een nummer dat ik al kende, kwijtraakte, maar terugvond doordat het sinds deze week hét nummer is op de radio en tv. Benieuwd wat ik heb gedaan en geluisterd? Kijk maar mee!

*****

Mijn kleurproject is af!
De afgelopen twee dagen kwam naast de zin in lezen en schrijven, ook mijn kleurzin weer terug! De kleurplaat van vorige week is af, en ben er weer zeer blij mee :) Een nieuw kleurproject heb ik nog niet uitgezocht, maar die komt vast volgende week voorbij.

Hij is af! :D

Wat ik luisterde deze week?
Ik luister eigenlijk elke dag wel muziek, ik kan gewoon niet zonder. Een leven zonder muziek kan ik mij sowieso niet voorstellen. De afgelopen week heb ik voornamelijk de instrumentale soundtrack van Mockingjay part 1 geluisterd en het album Rivals van Kensington. Toch wil ik vandaag een nummer in het zonnetje zetten dat ik al vaag kende, kwijt was geraakt maar nu weer terugvond. Ze hadden het er op de radio over, en 3FM heeft het gisteren tot Megahit gebombardeerd. Over wie ik het heb?
Paolo Nutini met Iron Sky! Echt zo'n mooi liedje...


Wat heb ik gelezen en wat lees ik nu?
Ruin and Rising las ik gisteren uit. Wat een boek! Echt een aanrader voor de liefhebbers van de rest van de Grisha-trilogie. Gisteravond begon ik in Alice in Zombieland, tot ik om 00.15 uur al in slaap dreigde te vallen... Ik weet wel wat ik zometeen ga doen! ;)

Uit... Wat een toffe serie, wauw!
Nog niet ver, maar vind het nu al leuk!





















Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten