donderdag 27 november 2014

Leuke blognieuwtjes en een spannende cover-reveal!

Nu het weer weer donkerder en grauwer wordt, vond ik het dringend tijd worden voor een nieuwe banner. Ik wilde sowieso een andere banner maken, omdat ik ook bezig was met een heuse Facebook-pagina, en ik was er zo tevreden mee dat ik het gelijk hier op mijn blog heb gezet. Het is een mooie najaarscollectie geworden, al zeg ik het zelf! En alles zit erin: schrijven, lezen, buiten zijn en leuke dingen waar ik graag foto's van maak. Wat wil ik nog meer?

Nou, een Facebook-pagina dus, met de titel, hoe verrassend: Ivette met een I! Ik heb gemerkt dat ik naast de reacties op de blog ook via andere wegen leuke en leerzame reacties kreeg, en ik wilde dit graag koppelen aan een pagina waarop het nog makkelijker is om een reactie achter te laten en waarop ik nog gemakkelijker te bereiken ben. En gisteren is de pagina dan echt geboren! Naast dat ik mijn blogposts daarop zal delen, zal ik daar ook proberen leuke boekgerelateerde nieuwtjes te plaatsen wanneer die ik tegenkom.

Alvast een klein kiekje!

En nu kan ik natuurlijk wel lekker door blijven kletsen over mijn nieuwe Facebook-pagina en mijn blog... maar dat zou gemeen zijn tegenover de mensen die wachten op dat ene nieuwtje waarover ik snel meer zou gaan vertellen. 
Hierbij zal ik jullie niet meer in spanning laten wachten:

Er komt een heuse cover-reveal op mijn blog! 
In samenwerking met Blossom Books zal ik de cover van een nieuw ebook onthullen, met de titel Kleine Dolk, wat is geschreven door niemand minder dan Leigh Bardugo, de auteur van de Grisha-trilogie! Het boekje is een must voor alle Grisha-fans en ik beloof jullie: jullie zullen niet teleurgesteld zijn over de cover. (En vast ook niet over het boekje, want hallo, het is wel Leigh Bardugo!)

Toch ga ik hem vandaag nog niet laten zien. Vanaf morgen, vrijdag 28 november, zal ik een week lang elke dag een hint plaatsen, in welke vorm dan ook. De cover zal ik uiteindelijk plaatsen op mijn blog, op Sinterklaasavond. Zie het als een extra Sinterklaas-presentje! Het boekje zelf komt 12 december uit, maar dan hebben jullie in ieder geval de cover al "in the pocket".

Vanaf morgen mogen jullie goed op gaan letten om de hints te volgen. Ik zal ze per dag onthullen via de volgende manieren:

Vrijdag 28 november: Facebook
Zaterdag 29 november: Twitter
Zondag: 30 november: Blog
Maandag 1 december: Facebook
Dinsdag 2 december: Twitter
Woensdag 3 december: Blog
Donderdag 4 december: Facebook
Vrijdag 5 december: De onthulling op mijn blog

Dus als jullie niets willen missen, zorg er dan voor dat je mij vindt via mijn Facebook-pagina, in de gaten houdt op Twitter en mijn blog leest! ;) (je hoeft niet verplicht te volgen, maar als je mijn blog leuk genoeg vind, mag het natuurlijk altijd.)

Veel plezier, en ik zie jullie morgen op Facebook voor de eerste hint!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten