zondag 4 mei 2014

Tussen-Eindstand van de #BKReadAThon!

bron: bkreadathon.tumblr.com


En de week is alweer voorbij. De leesmarathon van Books and Kisses komt vandaag aan zijn eind, maar gelukkig hebben we nog een aantal uren te gaan!

Mijn doel had ik halverwege de week bijgesteld van 2-3 naar 2 boeken, omdat ik niet veel tijd had om te lezen... tot ik er gistermiddag eens voor ging zitten. Voor een uurtje, had ik voor mijzelf besloten. Enkele uren later keek ik op toen ik mijn boek Splintered dichtsloeg. Uit! Helaas, want ik wilde ontzettend graag direct verder lezen in deel 2, die ik dus nog niet heb. Ach, heb nu in ieder geval iets om mij op te verheugen! En nog iets meer dan een hele dag over voor nóg een boek! Omdat ik eens wat ebooks wilde lezen, heb ik eerst een kort verhaal gelezen van zo'n 36 pagina's, maar die telt voor mijn telling niet mee. Vervolgens pakte ik het ebook van Koffie Verkeerd erbij, uit de Barista!-serie, geschreven door Elsbeth Witt.

Ook dat boek gaat vandaag uit. Ik ben nu op de helft, dus dat betekent nog 74 pagina's te gaan, aangezien dat boek 148 pagina's is (de versie die ik heb, dus). Hij leest vlot weg, dus ik ga daar geen problemen van ondervinden, lijkt mij.
Het boek dat ik daarna wil gaan lezen ligt al op mij te wachten, maar dat red ik vandaag niet meer om helemaal uit te lezen. Dat boek is het nieuwste boek van Jonas Jonasson, "De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje". Ik heb er erg veel zin in om in dat boek te gaan beginnen, ik ben wel weer toe aan een goed maf verhaal!

In ieder geval was het een gezellige week met leuke chats, leuke challenges en vooral veel boekenpraat! Bedankt aan het team van Books and Kisses, en al die andere bloggers die meededen met challenges en het lezen tijdens deze marathon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten