woensdag 30 april 2014

Update 1 van de #BKReadAThon

28 april begon het dan: de grote, gezellige, leuke leesmarathon van Books and Kisses!
Het is leuk, er wordt veel gepraat via onder andere Twitter en de speciale pagina op GoodReads en iedereen probeert elkaar op de hoogte te houden en aan het lezen te houden.

Het gaat bij mij tot nu toe wel goed, al had ik nog wel iets meer willen lezen... Maar soms heb ik stiekem zo'n kleine dip, als ik een tijd achter elkaar heb zitten lezen. Ik probeer mijzelf gemotiveerd te houden door korte pauzes in te lassen en tussendoor nog andere dingen te doen. Dit klinkt misschien gek uit de mond van een boekenwurm, maar soms móet ik even iets anders doen, om mijzelf bezig te houden. Anders word ik te onrustig, lees ik dezelfde zin keer op keer op keer en kom ik toch niet verder.


Tot nu toe heb ik één boek uitgelezen, Zwaar Verliefd!, dus ik heb in ieder geval al een boek van mijn doel afgevinkt, om het zo te zeggen. Het was een boek wat totaal iets anders was dan wat ik normaal lees maar ik heb mij prima vermaakt! Gisteren ben ik in een nieuw boek begonnen, dat ik wel helemaal fantastisch vind! Het heet Splintered, is geschreven door A.G. Howard en is een hervertelling van Alice in Wonderland, een van mijn favoriete verhalen van "vroeger". Ik ben tot nu toe nog niet echt ver, maar ik ben wel van plan vandaag weer een stuk te lezen, natuurlijk. Ik weet niet of ik dit boek uit ga krijgen voor zondag (de laatste dag van de marathon), met in mijn achterhoofd dat ik mijn doel op 2-3 boeken heb gezet en dat ik deze week nog meer dingen te doen heb en wil doen, maar als ik er 2 uit weet te lezen, vind ik het ook prima. Dan heb ik mij toch een stukje aan mijn doel weten te houden, haha!

In ieder geval ga ik lekker door met lezen, meepraten tijdens de chats die georganiseerd worden en ga ik eens een kijkje nemen bij de leuke challenges die al zijn georganiseerd. Er is nog genoeg te doen en te beleven, dus deze week zal zeker nog een update krijgen op mijn blog!
En nu... ga ik mijn "to-do-lijstje" zo snel mogelijk goed afwerken, zodat ik nog een paar extra pagina's met mooie woorden mee kan pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten