vrijdag 30 januari 2015

Mijn week in beeld! #8

Wat een weertje was het deze week... Volgens mij hebben we haast alle Nederlandse weerbeelden wel gehad. En tóch ging ik steeds weer naar buiten! Tussen de buien door dan, want ik heb mijn lesje wel geleerd tijdens de laatste stormperiode. De winter vind ik heerlijk om in te wandelen, mits het niet sneeuwt, regent of hagelt. De luchten zijn prachtig en de frisse wind frist mijn hoofd altijd op. Ondanks dat ik het lekker druk heb gehad afgelopen week, heb ik naast mijn wandelingen ook nog tijd vrij kunnen maken voor kleurplaten en boeken. Oh ja: én jullie maken vandaag kennis met mijn wandelmaatje!

*****

Mijn huidige Kleurproject
Ik ben bezig met de eerste bloem in mijn agenda! Zonder dat ik het direct door heb gehad, heb ik tot nu toe herfstkleuren gebruikt, en ik moet zeggen: het staat niet verkeerd! Alleen een klein beetje jammer van de vouw, maarja, die zit er nu eenmaal in hè, anders kan ik mijn agenda niet gebruiken zoals het hoort ;) *en dat ene kleine stukje rood dat toch niet zo rood was als de rest, heb ik inmiddels opgevuld ;)*

Een beetje warmte met herfstkleuren!

Wat heb ik gelezen en wat ben ik aan het lezen?
Deze week heb ik opnieuw niet één, maar twee boeken gelezen. Nou ja, één heb ik uitgelezen, bij de ander ben ik op het moment net over de helft. Wat ik heb uitgelezen was het heerlijke en hartverwarmende "Kriebels op glad ijs", het vierde uitgebrachte verhaal in de Tinteling Romance-reeks. De review is hier terug te vinden. Het andere boek, dat ik dus nog niet uit heb, is nog steeds Beautiful Disaster, geschreven door Jamie McGuire. Ik weet nog niet zo goed hoe ik het tot nu toe zou moeten beoordelen; aan de ene kant geniet ik van het verhaal, aan de andere kant stoor ik mij aan enkele factoren die steeds terugkomen, waardoor mijn aandacht her en der begint te verslappen. Ik hoop dan ook stiekem dat het vanaf nu weer beter wordt. Én ik heb mijn volgende (e)boek al gekozen om te lezen. Mede dankzij Ilse. Maar welke titel dat is, dat houd ik nog even voor mezelf ;)


Over de helft, woehoe!


En verder...
Verder was het een wisselvallige week wat het weer betreft, maar toch heb ik nog enkele heerlijke wandelingen kunnen maken. Ik neem nu ook af en toe een wandelmaatje mee, puur omdat ik het gezellig vind om samen te lopen. En hij is blij dat hij af en toe ook een extra rondje mee mag!
Ik stel jullie dan ook graag voor aan mijn knuffelige wandelmaatje Milas! De hond van mams :)


Milas wilt maar wat graag mee te wandelen! ;)

Volgende week ziet eruit als opnieuw een drukke week, maar ik hoop dan ook weer te kunnen kleuren en lezen, en buiten wat zonnestralen mee te kunnen pakken. Ach, weet je wat: dat komt gewoon goed! Elke dag minimaal een half uurtje "me-time" moet een goed begin zijn!


Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten