woensdag 30 juli 2014

Tijd voor een frisse doorstart

Na een lange tijd te hebben gebrainstormd, alweer ja, heb ik weer eens iets besloten. Iets voor mijn blog. Iets om mijn blog wat meer "eigen" te maken. En nee, het heeft niet zo snel iets te maken met een nieuwe lay-out dit keer, want deze vind ik tot nu toe best prima!

Omdat ik eens aan het rondneuzen was naar prijzen voor domeinnamen kopen, en ik dit wel wil doen in de toekomst wanneer dat kan, bedacht ik mij dat ik dan de naam van mijn blog zal moeten veranderen.
Er is namelijk nog een andere blog met dezelfde naam, met een lettertje verschil weliswaar, maar toch. Zelfs bij mij schept dat af en toe nog enige verwarring, haha!
Dus binnenkort zal ik mijn blog anders gaan noemen. Ik ben bezig een duidelijke mail te maken voor het team van Bloglovin', om te vragen hoe het werkt als ik mijn volgers wil behouden, zodat jullie mij ook niet weer opnieuw hoeven te zoeken. *Dank aan Lilian voor de tip!*
Ik ga hard mijn best doen om ervoor te zorgen dat dit gaat lukken, ik hoop het wel en het zál ook vast wel gaan lukken, en anders lossen we het op een andere manier wel weer op.


Af en toe is verandering best wel fijn! Zelfs deze lieve vlinder is het daarmee eens.

Een nieuwe naam verzinnen is niet zo makkelijk als dat het misschien lijkt. Ik wilde iets wat zou passen voor mijn gevoel, zowel bij mijn blog als bij mij. Ik was namen aan het combineren, aan het denken aan Engelse namen, maar ergens paste dat ook weer niet bij mij. Ik wilde gewoon een simpele, Nederlandse blognaam. Een naam waaraan je kunt zien dat ik het nog steeds ben, maar die ook een algemene indruk zou kunnen geven van mijn blog aan de huidige en de nieuwe lezers. Ik plaats namelijk niet alleen maar dezelfde dingen. Dus het moet wel een pakkende naam zijn die al die verschillende onderwerpen - schrijven, lezen, wie ben ik, verdere onderwerpen - omvat.

En in ene wist ik het. Ik vertel over zoveel dingen, over mijn leven, over mijn gedachten.
Maar wat de naam gaat worden... dat houd ik lekker nog even voor mezelf.  Eerst eens zorgen dat ik alles geregeld krijg, en dan zal ik het hier uiteraard melden, wanneer de veranderingen helemaal klaar zijn.
Maar ik ben er blij mee! Het is tijd voor een frisse doorstart ;)

1 opmerking:

  1. Je hoeft alleen maar een mailtje te sturen met je nieuwe domein, geloof ik. ;)

    BeantwoordenVerwijderen