woensdag 1 januari 2014

Happy New Year, Happy New You

De beste wensen! 2014 is eindelijk- of moet ik zeggen ál- begonnen. De tijd is voorbij gevlogen, een hoofdstuk uit ons leven is afgesloten en een nieuw hoofdstuk is gestart.
Vannacht kreeg ik een lief berichtje van een goede vriendin van mij, die ik toch graag wilde delen om 'mijn' 2014 meer toe te lichten:

Het was precies de tekst dat ik nodig had voor dit jaar. Ik heb zoveel plannen en zoveel dromen om na te jagen, dat ik het gevoel kreeg dat dit stukje tekst over mij ging
Ik zal dit jaar nieuwe wegen inslaan, en mijzelf laten zien. Ik ben druk bezig met het uitdenken van een plotlijn voor een van mijn andere verhaalideeën die al langer in mijn hoofd rondspookt en waar ik al enkele scenes voor heb geschreven. Ik ga ook proberen verder te werken aan mijn NaNoWriMo-project. En er komen natuurlijk nieuwe schrijfwedstrijden aan, althans, daar ga ik van uit. Daar ga ik uiteraard weer aan meedoen! Hoe meer ik zal schrijven, hoe meer ik zal leren en groeien! En dat brengt mij toch steeds een stapje dichter bij mijn doel: eindelijk iets publiceren! Ik weet natuurlijk niet of mij dit zal lukken in 2014, maar elke stap is er één!

Afgelopen zondag heb ik een aantal zeer leuke, lieve schrijfsters ontmoet tijdens een 'Schrijversborrel' in Utrecht, waarvoor ik was uitgenodigd. Ik heb door deze meiden zo ontzettend veel inspiratie en verhelderende inzichten gekregen, dat dat mij zal helpen met mijn schrijven dit jaar. Dank jullie wel! Dit jaar zal ons jaar worden! ;)

2014. We zijn af van nummer 13, het zogenaamde "ongeluksgetal" in de volksmond. Welkom 14, nieuw jaar vol kansen, geluk en nieuwe dromen!

Een heel fijn nieuw jaar gewenst voor iedereen die mijn blog volgt, op welke manier dan ook; Facebook, Twitter, Bloglovin', maakt niet uit! Dat al jullie wensen uit mogen komen en al jullie dromen werkelijkheid!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten