vrijdag 16 januari 2015

Mijn week in beeld! #6

Een iets ander soort "Mijn week in beeld!" dit keer, aangezien ik deze week druk bezig ben geweest met van alles en nog wat, en de leuke dingen voor de komende twee dagen heb gepland.
Nu het weekend voor velen voor de deur staat - of men is al druk met het vieren van het weekend, dat kan natuurlijk ook -, is er weer volop tijd om te lezen, te kleuren, of andere leuke dingen te doen.
Hoe ik mijn weekend op ga vullen, naast de nodige huishoudklusjes en de andere dingen die ik deze week naast mij neer heb gelegd wegens andere (zakelijke) dingen die ik heb gedaan? Kijk maar mee!

*****

Wandelen
Ik ben deze week tussen de bedrijven door heerlijk wezen wandelen. Ik was zo ontzettend blij met de droge lucht tussen de hoosbuien door, dat ik na de eerste (verzopen...) wandeling besloot om nogmaals een wandeling te maken, maar dit keer wanneer het droog was en ook daadwerklijk droog bleef. Ik hoop dit weekend ook weer zo'n mooie wandeling te kunnen maken!

Het was eindelijk droog, yay!


Mijn nieuwe kleurprojectje
Ik heb mijn agenda erbij gepakt, en elke avond probeer ik een stukje te kleuren aan mijn "regenboogjes", waarmee de pagina is opgevuld. Naast deze pagina bevindt zich nog zo'n zelfde pagina, maar die zal ik omgekeerd inkleuren. Hier vermaak ik mij nog wel even mee!

Regenboogkleurtjes!

Wat heb ik gelezen en wat ga ik lezen?
Dit weekend zal ik voornamelijk verder lezen in Alice in Wonderland, door Gena Showalter. Tot nu toe ben ik nog steeds geprikkeld om achter alle geheimen te komen die nog diep weggestopt zitten bij de personages. Ik ben over de helft en kan niet wachten om te zien wat Ali en Cole (en hun vrienden) nog meer te wachten staat! Toch ben ik ook alweer stiekem aan het brainstormen over welk boek ik hierna zal gaan lezen, tot nu toe neig ik naar een thriller. Welke het zal worden/is geworden, dat zien jullie volgende week.

Deze foto is van vanmiddag, op dit moment ben ik alweer wat verder! ;)

Verder ben ik deze dagen druk bezig geweest met het schrijven van twee reviews, die zo snel mogelijk op mijn blog zullen verschijnen. Als het lezen zo vlot blijft gaan als nu, zal ook de review van Alice in Zombieland snel online komen.
Ook heb ik - eindelijk? - een account aangemaakt op Wattpad, de website waar je je eigen verhalen kan delen en andere verhalen kan lezen en volgen. Ik was benieuwd hoe de website nu precies in zijn werk ging, en zal mij hier de komende tijd zeker in verdiepen. Of ik ook daadwerkelijk iets ga delen? Misschien wel, we zullen zien wat de toekomst brengt!

Al met al ben ik druk, maar vooral...

Nomnomnom!


Welke plannen hebben jullie voor het weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten