woensdag 6 mei 2015

Een korte persoonlijke update en de winnaar van Hitte!

En toen waren er zomaar 100 volgers van mijn blog! Dank jullie wel! :D Wat leuk!
Om gelijk maar even met de deur in huis te vallen: het is nu al een tijdje wat stiller op mijn blog. Ik ben er hard mee bezig dit anders in te vullen, maar op het moment heb ik het echt druk met het vinden van misschien wel mijn droombaan.
In korte tijd heb ik gelukkig al wel wat gesprekken gevoerd, zeer leuke gesprekken met heel fijne feedback, maar tot op heden zijn er helaas nog geen verdere stappen gezet. Het geeft mij absoluut wel een oppepper dat ik weet waar ik aan kan proberen te werken (het krijgen van ervaring is een goed punt, maar inderdaad: dan moet ik wel eerst ergens ervaring kunnen opdoen ;) ), ik weet in ieder geval dat ik op de goede weg zit. Nu is het alleen nog een kwestie van die juiste persoon of personen te vinden die met mij de uitdaging aan willen gaan. Maar dat komt wel goed, daar geloof ik nog steeds in! De zoektocht gaat verder!

Daarnaast probeer ik in de tijd dat ik niet bezig ben met het schrijven van brieven en langsgaan bij bedrijven, ook wat eigen tijd in te plannen. Lezen doe ik nog steeds - tja, ik kan gewoon echt niet zonder boeken, sorry/not sorry! - maar het gaat wel wat langzamer dan normaal. Moet ik ook maar niet in slaap vallen wanneer ik besluit om 's avonds voor het slapen te gaan lezen, hahaha! Geloof mij maar: dat is de laatste tijd meer dan eens gebeurd. Maar lezen doe ik dus nog steeds, zoals ik al zei.
Op het moment ben ik in het eerste deel van De Verborgen Universiteit bezig: De erfenis van Richard Grenville, geschreven door Natalie Koch. Een boek waarbij ik mij echt weer even in de schoolbanken waan en probeer op te letten wat hoofdpersonage Alexia allemaal leert tijdens haar verschillende colleges. Het boek stond al langere tijd te wachten, en omdat ik na Hitte dus echt geen boek met een verhaallijn met hevige liefde kon lezen, pakte ik dit boek er maar eens bij. Misschien dat hier ook nog wel zo'n liefde in zit, geen idee, maar het bevalt mij zeer goed dat ik nu niet vreemdga voor mijn gevoel. Daan en Lynn zijn mij daar te dierbaar voor geworden.

En dat brengt mij op het moment waar jullie op zaten te wachten: de bekendmaking van de winnaar van mijn winactie! Er zijn leuke antwoorden binnengekomen op de vraag die ik heb gesteld, en omdat elk antwoord uniek was, heb ik de namen allemaal een eigen lootje gegeven. En daarna was het husselen geblazen...


Het is dat er maar één winnaar kan zijn en dat ik dus maar één persoon blij kan maken met het boek, maar ik wil Iris, Anne, Paulien en Sylvia heel erg bedanken voor de leuke antwoorden die zijn gegeven! Het waren eens niet de standaard fictieve personages die genoemd werden waar men het zomers warm van krijgt (ik noem bijvoorbeeld een Edward, Jacob, Four, Peeta, Gale), maar uiteenlopende personages uit verschillende genres en omgevingen. Heerlijk gevarieerd, van lekker Nederlands tot buitenlands en voor ieder was er wel iets leuks. Nogmaals heel erg bedankt voor het delen van jullie fictieve "zomerhunks" om ze zo maar te noemen!

Laat ik jullie niet langer in spanning houden, de winnaar van het exemplaar van Hitte is...


Anne! Van harte gefeliciteerd met jouw exemplaar van Hitte! Mail je mij jouw gegevens - ivetteschrijft[at]gmail.com -, dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk op een zomerse, zwoele vakantie kunt met Daan en Lynn.

Tot zover mijn blogpost voor vandaag, ik hoop snel weer wat regelmatiger van mij te kunnen laten horen, maar ik kan geen beloftes doen, ook niet aan mijzelf, hoe graag ik het ook wil. Op het moment gaan andere dingen voor. Ik ben nog wel met enkele reviews bezig op de momenten dat ik tijd heb, en probeer deze zo snel mogelijk online te zetten. Net als dat ik af en toe ook weer wat schrijftijd probeer in te plannen, al is het maar 5 minuten per dag, want elke minuut is er tenslotte 1! Die regel heb ik nu ook bij het lezen ingevoerd: al lees ik maar 5 minuten, dan heb ik toch wat gelezen, ja toch? Het is even passen en meten, maar het gaat tot nu toe steeds iets makkelijker. 
En ik zal proberen zo nu en dan een update te plaatsen hoe het staat met alles waar ik op het moment mee bezig ben :) Nog even en ik word gewoon een superplanner ;)

See you soon!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Anne! Veel leesplezier met dit heerlijke zomerse boek!

    BeantwoordenVerwijderen