woensdag 3 december 2014

Hint nr. 6 van de cover-reveal van Kleine Dolk

En vandaag is ook alweer dag 6 van de cover-reveal-hints-week! Morgen krijgen jullie het laatste stukje te zien dat ik voor jullie in petto heb, en vrijdagavond zal ik voor Sinterklaas spelen met de grote onthulling van de gehele cover op mijn blog. Hij is mooi, mensen, dat heb ik vast al veel vaker gezegd, maar echt: ik vind hem prachtig. Het nodigt mij in ieder geval zeker uit om Ravka opnieuw te bezoeken, en mij in die mooie details te laten onderdompelen, die Leigh Bardugo altijd zo geweldig beschrijft. Ik ben er klaar voor, jullie ook?
Morgen zal ik de laatste hint op mijn Facebookpagina zetten, dus wie nieuwsgierig genoeg is: neem daar morgen ook zeker weer een kijkje :)

*en ik kan het niet vaak genoeg herhalen: het e-bookje komt uit op 12 december, en kost maar 1,79!*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten