zondag 13 juli 2014

De winnaar van Vuurvliegjes is...

Vorige week hield ik een win-actie, waarbij het boek Vuurvliegjes, geschreven door Gayle Forman, gewonnen kon worden. Er waren vele kanshebbers, dank jullie wel!

Vanmorgen heb ik mijn kanshebber-lijst erbij gepakt en lootjes geschreven.
"Lucky Ducky" heeft zoveel mogelijk geprobeerd jullie evenveel geluk te geven, maar er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn.




En deze winnaar, of eigenlijk moet ik zeggen winnares, is geworden... *tromgeroffel*



Lilian, van harte gefeliciteerd met het boek! Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Nogmaals wil ik iedereen heel erg bedanken voor het meedoen, ik vond het leuk om zoveel fijne respons terug te krijgen! Dat doet mijn blogger-hart goed :)
En wie weet wat de toekomst nog allemaal kan brengen...

Een fijne zondag allemaal!


2 opmerkingen: