woensdag 11 juni 2014

Het is weer bijna zover! *Boekenfestijn*

Het moment waar ik het hele jaar al naar heb uitgekeken (geteld vanaf het moment dat het vorig jaar was afgelopen, dus) is bijna aangebroken!
Het Boekenfestijn is weer in de buurt... het walhalla voor Bookiemonsters en knutselfanaten!

Vorig jaar ging ik voor het eerst. Ik had er wel eens eerder over gehoord maar op de een of andere manier kwam ik er toen niet aan toe om er eens een kijkje te gaan nemen. Tot vorig jaar dus. En dat heb ik geweten!


Dit waren mijn aankopen destijds; er mist één titel, maar dat komt omdat ik gewoon echt niet door dat boek heen kwam (De Hobbit... sorry/notsorry, ik ben niet zo'n Tolkien-lezer geloof ik) en ik heb daar dus iemand anders blij mee gemaakt.
Van de overige boeken heb ik wel erg genoten! Al moet ik er nog steeds twee lezen, maar dat terzijde...

Vanaf morgen gaan de deuren weer los in Leeuwarden en ik heb er zin in! Ik ben benieuwd naar het aanbod van dit jaar. Voor dit jaar heb ik een klein bedrag opgespaard, en wil ik ook (proberen) mijzelf aan dit bedrag te houden. Ik wil vooral kijken voor titels die ik al een tijdje op mijn lijstje heb staan, en natuurlijk ga ik kijken voor een leuk boek dat ik hier kan gaan weggeven!
Het zal wel lastig worden denk ik om een keuze te maken uit boeken, althans als het zo gaat als vorig jaar. De stapel op de foto was namelijk nog maar een selectie, want ik zag nog zoveel meer... Dat is wel een ding van het Boekenfestijn, trouwens: het is zo fijn geprijsd, dat het soms erg lastig is om je in te houden! Ach, maar een boekenfanaat weet daar vast wel raad mee, toch..?

Dus ik ben benieuwd... Jullie zullen het wel horen en zien hier op mijn blog! Zoals het er nu uitziet ga ik drie keer, joepie! Gimme, gimme gimme...

2 opmerkingen:

  1. ik moet je bekennen dat ik nog nooit naar een boekenfestijn ben geweest. wil er echt wel een keer heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tammy Haha, gewoon doen, zodra het kan! Echt leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen